دنیا و کاخ آرزوهاش

خاطرات یه دختر ایرونی

دنیا و کاخ آرزوهاش

خاطرات یه دختر ایرونی

من و این همه دلتنگی!!!!

20 دی 1381

باور نمی کردم به این زودی اولین طرم دانشگاهم به روزهای آخرش برسه.گذر بی رحمانه ثانیه ها ,هر لحظه با من حرف می زنه و می گه:دنیا قدر ثانیه به ثانیه لحظه های زندگی تو بدون و ازش استفاده کن...برای امتحانات آخر طرم تعطیل شدیم و من الان روی تختم ,توی اتاقم دراز کشیدم و دارم یه کاغذ دیگه رو سیاه می کنم تا لحظه های سپید زندگیم و به یادم بیاره.دلم برای اون اتاق کوچیک رو به خیابون,خیلی تنگ شده و مشتاقانه منتظرم که به خوابگاه برگردم.تو این مدت اینقدر سرم شلوغ بود که حتی یاد باز کردن این دفتر نمی افتادم چه برسه به سیاه کردنش!!از دانشگاه زیاد خبری ندارم که قابل نوشتن باشه به جز اینکه فکر می کنم واقعا از سیاوش خوشم میاد.یه چیزی توی چشماش هست که من و جذب می کنه و کاش می دونستم اون چیه!البته مطمئنم نمی خوام باها ش دوست بشم یا ارتباط خاصی داشته باشم ولی می خوام بدونم چی تو چشماشه !!!بعضی وقتها دلم می خواد مدتها بهم نگاه کنه و منم سرم و پایین نندازم اخه از اینکه یه نفر بهم خیره بشه خیلی بدم میاد ولی سیاوش (همون مورد خودمون!!)فرق می کنه.انگار یه سوال تو چشماشه!!توضیحش حتی برای خودمم سخته.ملیکا متوجه علاقه پنهان من به سیاوش شده...البته چیزی در مورد من فهمیدن کار چندان سختی نیست !!آخه ما سه تا هر کاری بخوایم انجام بدیم اونقدر سر و صدا راه می ندازیم که همه می فهمن!!!!با همکلاسیام هم کم کم داریم صمیمی می شیم البته نه اون طور که باید.می خوام نمره های خوبی بگیرم برای همین باید درس بخونم ولی مگه می تونم تا شب اولین امتحان ذهنم و روی درسا متمرکز کنم!!پس شب امتحان به چه دردی می خوره !!!!!راستی هدی از فرشید دل کنده و عاشق یه سال بالایی دیگه به اسم مهدی شده که یه واحد افتاده شو توی کلاس ما می گذرونه!!خداییش خیلی زشته بور و سفید با موهای زرد!!!نمی دونم هدی از چی این پسر خوشش اومده! نه به فرشید که هم خوش برخورده و هم خوشقیافه نه به این مهدی!کارهای هدی هم عجیب غریبه ها!!!من و الهام که توش موندیم!راستی یه درس فوق العاده سخت دارم که از همین الان فکر می کنم روی این 3 واحد نباید زیاد حساب کنم!!!!ولی نه من می تونم پاسش کنم!!!

دیروز با الهام تلفنی صحبت می کردم اونم دلش می خواد برگرده و با هم درس بخونیم....البته محاله من و الهام و حافظ!!!با هم باشیم و درس بخونیم!!

آخ ...الان ساعت 7.اگه الان همدان بودم با الهام و هدی داشتیم بستنی می خوردیم و من الهام با هم می خوندیم:

چشم آسمونی از کدوم بهارونی...

زمینی هستی مثل من یا اهل آسمونی...

پینوشت:بی صبرانه منتظرم اولین امتحان طرم و تو دانشگاه بدم و نمره 20!!!بگیرم...آخه اولیش معارفه!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
مرورگر.کام جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

آلانیس شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ http://alanis.blogfa.com/

کجایی دنیا؟ خیلی وقته نیستی .... دلموت برات تنگ شده .

حمیدرضا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ http://2392hn.persianblog.com

سلام. خوبی. راستی من دیگه یه دانشجو نیستم روز شنبه تصویه حساب کردم با دانشگاه و به طور رسمی فارغ از تحصیل شدم. به من سر بزن . راستی من توی دانشگاه بعد از چند سالی که توی دبیرستان بیست نگرفته بودم چندتا بیست گرفتم...

هیلدا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.hilda.co.sr

سلام.......خوبی....؟ایشالا زودتر امتحانات شروع میشه و از اون ورم زوده زود با موفقیت ترمت تموم میشه...مراقب خودت باش.....می بوسمت

من خودم و مسعود پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

طرم یا ترم ؟! D:

سامان چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ب.ظ

فقط خواستم بدونی بهت سر زدم . همین .

نرگس چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

سلام دنیا جان منتظر نوشته های قشنگت هستم.
چرا اپ نمیکنی.
من اپ کردم سر بزنی خوشحال میشم.
موفق باشی...

محمد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ق.ظ http://ASHEGHPISHE.BLOGFA.COM

مطمئن باش تا چشم روی هم بذاری باید پایان نامتو تحویل بدی
خیلی جالب بود
منم آپم
اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد